#1 2011-05-01 10:18:33

Sissoko

Administrator

Zarejestrowany: 2011-05-01
Posty: 9
Punktów :   

Taktyki ZA

1.Nalorakk


Jako wprowadzający boss do Zul'Aman, nie wymaga wyrafinowanej taktyki. Jest to głównie sprawdzian tanków i healerów - jeśli dali rade z Prince, powinni dać i tutaj. Niezbędnych jest 2 tanków, z czego polecany przynajmniej jeden warrior.

Boss jest tauntowalny, więc agro nie powinno być problemem. Nie zadaje obrażeń magicznych, więc Amplify Magic na tankach nieco pomaga w leczeniu. Tank 2 fazy może też otrzymać Soulstone, gdyż jest możliwe odzyskanie agro po resie.
Ma 2 fazy, po 1 tanku na każdą. Zaczyna walkę w formie Trolla, dysponując odmianą Saber Lasha - czyli frontalny Cleave rozdzielający obrażenia na pobliskie cele. Tanki muszą więc stać na sobie, by rozdzielić obrażenia na pół, a healerzy pamiętać o trzymaniu OT na full hp. Co jakiś czas wykonuje losową szarżę, zadającą małe obrażenia obszarowe, rajd powinnien więc być rozproszony


2.Akil'zon


Skład raidu:
Tank -1
Healers – 3 -4
DPS – 5-6

Dodatkowe informacje, wyposażenie, sprzęt:
Mimo tego, że Zul’aman jest 10 osobową instancją boss wcale nie jest taki banalny, mile widziany jest sprzęt ok. T6 nie jest on konieczny lecz w znaczącym stopniu pomaga. Dla graczy słabiej ubranych preferowane są flaski i różnego rodzaju dopały zwłaszcza gdy mają chrapkę na czasówkę. Healerzy powinni się zaopatrzyć w mana potki. Po zabiciu bosa dostajemy 20 minutowy bonus do eventu ze skrzynkami.

Właściwości bossa:
HP – 1,300,000
Melee Strength – 1500~2000 w tanka ze sprzętem z BT, normalna szybkość ataku
Gust of Wind – rzuca na losowego gracza wyrzucając go w górę zabiera ok. 50% jego HP robi to średnio co jakieś 20-30 sekund
Static Disruption – strzela z lightingboltów w losowego gracza za 3500 i w każdego obok niego w odległości 12 yardów. Także dostaje się debuff, który zwiększa obrażenia od natury o 25% przez 20 sekund nakłada się do 10 razy. Używa tej umiejętności średnio co 10-20 sekund.
Call Lightning – 3800~4200 obrażenia od natury w tanka
Electrical Storm – Co minutę wyrzuca w górę losowego gracza na 15 yardów w powietrze i tworzy burzę wokół tej osoby. Co sekundę burza zadaję obrażenia dla każdego kto nie stoi pod graczem na którym jest burza.
Obrażenia w pierwszej sekundzie wynoszą 800, w następnej 1600, trzeciej 3200. Jeżeli nie wejdziesz w przeciągu 2-3 sekund pod gracza z burzą zginiesz! Akil'zon channeluje ten czar więc wszyscy bezwzględnie powinni być pod uniesionym w górę graczem, tank również. Osoba z burzą jest w stunie przez cały czar i nie może tego zdispellować nie działa Cloak of Shadows, Ice Block or Divine Shield.
Enrage - po 10 min Akil'zon się wścieka i bije o 500% mocniej


3.Halazzi

Skład raidu:
Tank 2
Healers 2-4
DPS 4-6

Buffy, wyposażenie
Dla osób dobrze ubranych to jest na poziomie T6 nie ma jakichś specjalnych wymagań no chyba że robią czasówkę wtedy mile widziane nawet flaski. Osoby ze słabszym sprzętem powinny się dopalić bo mimo tego, że jest to 10-sobowa instancja boss jest dosyć wymagający. Healerzy powinni mieć ze sobą mana potki szczególnie Ci ze słabszym manaregenem, spirytem.

Umiejętności:
HP – 600 000
Melee – 3-4K obrażeń
Enrage – po 10 minutach od rozpoczęcia walki

Saber Lash - zadaje ok. 15 000 obrażeń fizycznych, które się rozkładają na cele z najwyższym agro w obrębie 2 yardów od bossa. (Używany tylko w fazie 1)

Flame Srock – zadaje ok. 3 800 do 4 200 obrażeń od ognia jak również zostawia dota, który ticka za ponad 2 500 co 3 sekundy przez 12 skund – może być ściągany (umiejętność używana tylko w drugiej fazie)

Frenzy – Halazzi może wpaść w szał w każdej fazie walki podnosi wtedy swoją szybkość ataku o 100%. Należy wtedy używać Tranquillising Shot aby wyciągać go z tego stanu. Jeżeli nie ma się Huntera należy być przygotowanym na wzmożone leczenie tanka podczas Frenzy.

Earth Srock – obrażenia od 4,370 do 4,830 z natury w przypadkowego gracza przerywając rzucanie czaru i nie pozwala na używanie tej szkoły magii przez następne 4 sekundy. (używany w fazie drugiej)

Corrupted Lightning Totem – Totem z którego wystrzeliwana jest błyskawica w losowego gracza za 5 000 oraz przeskakuje na pobliskich graczy. Totem ma mało punktów życia, należy go jak najszybciej wyeliminować. (używany w 2 fazie)

Walka:

Faza 1
Halazzi tankowany jest na środku pomieszczenia, melee DPS ustawia się z tyłu za bossem. Pozostały DPS oraz osoby leczące rozstawiają się tak aby nie dostawać obrażeń od innych podczas błyskawicy z totemu (Corrupted Lightning Totem) na drugiej fazie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gangmw.pun.pl www.slanderers.pun.pl www.vagmazowsze.pun.pl www.animesession.pun.pl www.androidmaniak.pun.pl